Мобільний додаток
перейти перейти

true
Що таке торговий еквайринг?
Торговий еквайринг — це сервіс, який дозволить Клієнту приймати до оплати платіжні картки платіжних систем Mastercard WorldWide, VISA та «Простір» за товари, роботи, послуги в POS-терміналах. Досить втрачати клієнтів!
Навіщо підключати торговий еквайринг?
true
Ви не втрачаєте клієнтів, які не мають з собою готівки або давно звикли розраховуватися карткою
true
Ваші гроші у безпеці. Зменшення обсягу готівки на торговій точці та відповідних ризиків (наприклад, пограбування або крадіжка грошей співробітниками)
true
Фактор «імпульсивної покупки». Клієнт не відкладає «на потім», а оплачує товар/послугу карткою
true
Конкурентоспроможність. У Вашого конкурента давно є торговий еквайринг
true
Жодної решти. Немає проблем при розрахунку з клієнтами
true
Можливість оплати товару/послуги 24/7
Чому еквайринг від ПУМБ?
conditions
arrow
Безкоштовно встановимо обладнання та навчимо персонал
arrow
Широкий вибір термінального обладнання для всіх сфер діяльності бізнесу
arrow
Надамо кваліфіковану сервісну та технічну підтримку
arrow
Детальна статистика та звіт – у Вас на пошті/клієнт-банку вчасно
arrow
Усі операції пройдуть максимально швидко – наш власний процесинговий центр у Вашому розпорядженні
arrow
Наш термінал приймає до оплати будь-які картки MasterCard WorldWide, VISA та "Простір"
arrow
Можливість об'єднання функціоналу каси та платіжного терміналу в одному пристрої («3 в 1» РOS-термінал з касою та програмним РРО)
Про торговий еквайринг
Як це працює
Оформлення послуги
Як це працює
dot
Картка зчитується в терміналі
dot
Термінал надсилає запит до ПУМБ
dot
Запит передається до банку, який випустив картку
dot
Банк, який випустив картку, підтверджує проведення операції. Термінал відображає успішність операції (йде друк чека)
dot
Товар/послуга продана
phone
Для оформлення послуги торгового еквайрингу Клієнту необхідно:
dot
Мати відкритий розрахунковий рахунок у ПУМБ, оскільки послуга торгового еквайрингу надається тільки для клієнтів з якими був укладений договір, яким було відкрито розрахунковий рахунок в банку і за якими сформовано справу з відкриття рахунку.
dot
Підписати Заяву на підключення до сервісу торгового еквайрингу.
Увага!
З 20.01.2020 р. підключення нових клієнтів до торгового еквайрингу відбувається підписанням відповідного додатку до Договору банківського обслуговування корпоративних Клієнтів Малого бізнесу або Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів яким присвоєно сегмент середнього корпоративного клієнта, крупного корпоративного клієнта, та державних компаній.

До 20.01.2020 р. підключення клієнтів до торгового еквайрингу відбувалось шляхом підписання Додатку 2 (Заява-договір) до Правил, дивись нижче вкладені «Файли для завантаження».
phone
Дії Банку після підписання Клієнтом заяви на підключення до сервісу торгового еквайрингу:
processing-1
Банк реєструє торгові точки та обладнання
processing-1
Банк проводить навчання персоналу
processing-1
Банк встановлює та підключає обладнання*
processing-1
Банк забезпечує обслуговування терміналу
*всі термінали мають безконтактний зчитувач (СТLS): PayPass, PayWave, Apple Pay, Google Pay
Пропонуємо скористатися терміналом на ОС Android
у вигляді універсального рішення «3 в 1», що поєднує:
1
POS-термінал
2
Касовий апарат
3
Фіскальний реєстратор

Потужний функціонал в одному сервісі

phone icon
Аналітика продажів
  • обсяг виручки
  • кількість продажів
  • середній чек
  • торгові позиції
  • тип оплати (готівка/безготівковий)
phone icon
Робота з товаром
  • перелік товару
  • розподіл за категоріями
  • додавання зображень до товару в номенклатурі
  • можливість створювати товар поза номенклатурою під час продажу
  • імпорт та експорт товару файлом Ехсеl
phone icon
Анулює потребу в додатковому обладнанні
  • сканер штрих-кодів
  • касовий апарат
  • POS-принтер
phone icon
Робота з персоналом
  • контроль результатів онлайн
  • керування доступами
  • простота та інтуітивність у використанні
arrow

Зворотний зв'язок